Utkast: Igår kväll ...

I Fredags kväll hade jag de jätte mysigt med Simon, dock mådde jag lite dåligt, Febrig och lite så men vi hade de mysigt ändå, Jag somnade i hans knä till en film sen åkte han hem =)

I Lördags Var de varit kräftskiva hos oss, Mums Mums!! Älskar kräftor, Har packat endel kläder också, får fortsätta idag, Åker ju Idag, vet dock ej när men de blir nog mysigt!! Simon var här  hela dagen, Myspys, Ses vi inte förens nästa helg, :)


Idag har jag vaknat, varit "Lektant" för Sara Och Nellie, Hehe jobbigt att bli väckt av små!! Men Men nu ska jag snart till Stallet och Zorina en sista gång innan jag åker Idag, Får inte träffa henne förens nästa helg :( Aja Saknar Simon, Kommer sakna han mer sen, Han åkte igår och jag somnade, Han är bara bäst! Älskar när han är hos mig tills jag blir så trött att jag somnar!!
Åh känns lite nu, Men kanske ska se Fors en sista gång innan jag åker idag mä, Men vet ej ännu, Nu blir de Zorina!!

Blir ej så mycket Skrivande (Kanske) denna veckan, Köper ej datorn förens nästa vecka, =)

Puss & Kram Skumbanan,
Saknad
Saknar Isabel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback