Tvååker/ Halmstad!

Tisdag: hade vi info dag =) Kul Kul, Igår va jag och Angelika(Matildas Rumskompis) och kollade Kalvarna, Skit mysiga!! Vi tog lite kort som kommer komma in snart! Även på elevhemmen! Vi ettor i vårat hus, (Finns även ngr tvåor) Vi iallafall umgås rätt mycket, eller iallafall när vi käkar och är "hemma", Eftersom två av dom är florister så träffas vi typ vid lunch och i elevhemmen =) Vi är sex ettor där, Vi har även börjat umgås med ngr från andra hus såklart!! aja =)

Onsdag: Idag gick vi en mil!! Jobbigt, hehe njaa inte jätte faktiskt men ändå, Vi fick pasta sallad på vägen och man fick stanna vid olika stationer, Man gick klassvis, Maten är oerhört god!! Allt smakar hemlagat!!!

Kännde mig kass idag så jag fikade, duschade sen somnade när jag slutat för dagen!! Sen hade Alla ettor i vårt hus bestämt att vi skulle käka sallat tillsammans alla bidrog med ngt så de gjorde vi!! Sen Stack jag och Elsie till statoil och handlade Godis, Läsk och hyrde tre filmer, sen glodde vi film och la oss sedan, Igår kollade vi med film fast i kvarteshuset med massa andra!

Torsdag: Dagen började med att halv klassen hade Traktor teori och den andra halvan körde traktor!! hehe Vi ska ju ta de jävla körkortet!! aa Sen gick Torsdagen och jag och Elsie hade kul med Sudd  ;D Hihi Sen kom vi hem och vi stack och bytte en film vi lånat för den "funkade" ej, men de visade sig sedan varit vår DVD pinit, Sen stack jag och Elsie på fotbolls träning, Skit kul och Sköööönt!! Vilket vi ska fortsätta med varje torsdag och sen ska vi gymma på Tisdagar och sedan gå ut och gå =) hihi Sen kollade vi film och soooov!

Fredag: Vi vaknade vi gick till frukosten vi åt och sedan började Matten, Men Elsie vad handlade den om? Sudd?? hihi, Aja sen hade vi svenska där säger jag bara Elsie Elsie Elsie!! Sen hade vi traktor teori!! kuligt!! Sen åt vi och sen hade vi ngt sen slutade vi =) Så vi gick till elevhemmen och aa sen stack jag och Elsie och lämnade tillbaka fimerna sedan sa vi hejdå och åkte hem, eller kom du hem snygging?? hehe Jag kom sedan hem och då stack jag ut med Fors hälsade också på Zorina gummsan!! Sen åkte jag på bio med min Älskade pojkvän!! Sen hem, Tack för denna dagen Elsie!!

01.15 Lördag: Nu sitter jag här borde sova ska ha utsläppet för hästarna imon och sedan rida en runda på Zorina!! =) Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback