Tvååker / Halmstad =)

I onsdags skrev jag lite om, dock inte om Att dom hade kräftskiva jag och Elsie käkade för oss själva men vi var med dom på kvällen senare, vi drack "endel" och aa vi hade faktiskt jätte kul!! Vi va ngr stycker sen till sist så va de jag, Elsie, Lina och Degis! Hihi Jag ramlade dock och slog huvudet i asfalten, =S Fick en bula och ett fett sår i pannan, Sen kom vi tillbaka till elevhemmen Jaa, och där började mitt smeknamn ta fatt, ...... Bulan, Jag som skulle ligga lågt dom första veckorna HAHAHA, Är redan känd som Bulan! Jag somnade klockan 4- halv 5

Torsdag, Jag var så JÄÄÄÄVLA bakis, och de första jag skulle börja med på morgonen va att köra traktor! men jag klarade av skolan till skillnad från Lina och Elsie som stack hem och kollade film, Jag fick även veta att jag antagligen hade lätt hjärnskakning!! hahaha Sen så va de ännu mer fotboll på kvällen som både jag och Elsie deltog i , Båda var as bakis och Jag hade ju dessutom de med huvudet, Och Bulan hänger med  =)

Fredag!!!! Karsefors med Rebecca!! Vi träffade Dregel och vi hade skit kul!! Älskar Älskar!! Gud va kul vi hade !!!!

Lördag, Red en lång runda på lilla gumman på förmiddagen sen så stack jag och hjälpte Jennifer och dom med de nya huset!! Eller hjälpte och hjälpte jag höll dom sällskap!! Hihi Sen kom Dregel, Robin och Jesscia hem till mig och även Becca, Vi .. eller JAG kollade film , hehe ;-D Men de va mysigt!

Söndag, Idag ska min pojkvän komma hit och vi ska bara mysa!! Saknar dig Simon du är den bästa!! Dregel ska upp tidigt och Tröska HAHAHAHA rätt åt dig Hihi
Aja nu ska jag duscha sen komma Bejb!

Tack för en underbar helg, Rebecca och Dregel!!

Vi ses imon på Munkagård allihop!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback