Tisdag, Onsdag, Torsdag

Jani, Tisdag gick som planerat =) Jätte mys med Lollis,

Onsdagen, gick till såhär att vi vaknade klockan 12, tog sedan bussen 13.18 på bussen satt min älskling, SIMON<3 Lollo hoppade av hemma för dom skulle senare åka och Jobba, jag och Simon åkte vidare till staden, där vi Handlade lite skolsaker (Block, pennor osv) Jag handlade ett par skor med =) HIhi kulis!! Sen åkte han hem och jag hem, hemma träffade jag Fors och jag käkade lite grann sen umgicks vi lite kollade film och sånt,!!


Idag är jag trött som fan, Sista dagen med mitt hår btw! Lite spännande är de allt ;) pappi kommer hem i helgen =) Saknar honom,  Idag ska jag förövrigt bara umgås med min pojkvän, kul ska de bli! Älskar dig Simon<3
Blir kanske fest ikv med Marika<3

Pusselipusspuss Saknar dig gumman<3
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback