Tisdag

Idag är den stora HEJDÅ dagen =/  Isabel åker Imon till sthlm och senare vidare till USA, I 10 månader! Jag har avrit och lämnat en present och nu ska jag snart dit igen =) Vill se henne så mycket som möjligt idag!! Kommer sakna henne så mycket, Aja idag har jag varit i stallet på morgonen och sedan inne istan och handlat både mat och annat sen varit en stund hos Isabel där träffade jag Simon en snabbis Saknar han så mycket <3 Vill ses längre!! men imon ska vi va ??=D Längtar!! Hoppas vi åter en bit ute!! Är så mysigt! Aja Sen bara varit hemma, ska som sakt till Min sötnos igen snart! Med Alex och Natta!! Lollo kommer nog också dit har jag förmig någon sa <3
Sen ska jag KANSKE träffa Fors!! Kuligt!


Gjorde Sallar förut och tänkte på Simon!! Mhm Paprika hjärta!!

<3Hjärta


Isabel min sötnos, Du är mitt allt!
I & S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback