Söndag, Måndag

Söndag: Hela dagen va en plåga, Men den blev dock mycket mysigare när min älskade Simon kom på besök och vi kollade typ film hela dagen!! Himla mysigt, Älskar dig bejb!! Träffade Fors (Måste börja kalla honom CH igen, Känns så fel åh säga Fors när hans Syskon/mamma är med) en snabbis =)

Måndag: Jag vaknade och mitt huvud skrek, Fattar inte, Kan jag fott hjärnskakning för när jag tänker efter mådde jag illa som faskien ett litet tag sen mådde jag bara sådär, Men men skit samma, Idag var jag typ bara hemma, jag hjälpte mamma städa garderoben och sånt, =) Mysigt! Hittade gammla bebiskläder! Sen va jag med Fors på hans träning sen käkade vi Pizza =) Mums, Vi såg på två filmer, sen höll jag på att somna så jag drog hemåt!

Idag, Tisdag, ska jag träffa min Isabel sista gången innan hon åker, Fan va de känns i hjärtat, =( Först ska jag in till Staden och köpa en present till henne! <3

Föresten Simon vart har du tagit vägen?

I & S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback