simon(L)sabine

Idag har jag varit med världens underbaraste kille, Alltså min pojkvän Simon, Igentligen har dagen varit rätt enformig, men för mig underbar!! Älskar dig så otroligt mycket<3,, Fick papprena till Munkagård idag, flyttar in på söndag, jobbigt med sant, ska bli skönt att lämna allt jävla skit i h-stad, vet vilken dator jag ska köpa med nu! Allt är ordnat och klart! I helgen kommer pappa hem =) saknar dig så mycket<3 Vi ska ha kräftskiva! Roligt Roligt, Kommer nog bli rätt dött här första veckan i skolan, Ingen dator bara dem som finns på "allhuset" hehe kommer inte på va de hette, men kommer skriva när jag kan! Hoppas min Isabel har de bra i sin nya familj, har inte snackat med henne, men hon har väl fullt upp! Saknar henne, Kom på en grej nu när jag sitter här och skriver, hehe jag har inte sakt VAD vi gjort idag, haha jo vi har kollat Filmer och sånt, bara softat! hehe

Den bästa!




Jag skrattar inte längre Jag mår illa när Jag ler
Jag har skurit av min tunga, ni skulle ändå inte förstå
Jag har byggt en mur omkring mig, nu står jag här och ser på
Jag är en av alla människor i vårt land
Jag bär en sten på väg mot ingenstans,

=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback