Simon,

Du älskling som är min heliga skatt
dig som jag drömmer om varje natt
Sötnos jag älskar ditt sätt att gå
jag hoppas att det alltid kommer vara vi två
Du är den enda jag tänker på när jag drömmer mig bort mot oändliga ställen
när jag ligger och tänker på oss sent om kvällen.
Långt in i mitt hjärta kommer du alltid att finnas
och alla underbara stunder jag alltid kommer minnas.
När vi låg bredvid varann och jag smekte din kropp
samtidigt du tände ett ljus ett hopp,
om evig kärlek till killen i mitt liv
och just nu vill jag att du ska ligga här bredvid

S<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

hej, frågestund hos mej fråga en fråga är du skitsöt! <3

Postat av: Camilla

hej, frågestund hos mej fråga en fråga är du skitsöt! <3

2008-08-15 @ 23:25:35
URL: http://camillajarstig.blogg.se/
Postat av: Camilla

hej, frågestund hos mej fråga en fråga är du skitsöt! <3

2008-08-15 @ 23:25:47
URL: http://camillajarstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback