Onsdag & Torsdag!

Onsdag: Jag va på stranden med Adam och träffade även på Isabel och Lollo! <3 Mysigt, Jag håller verkligen på att få färg nu =D hihi Sen vid halv fyra åkte jag hem, fixade lite sen åkte jag och Fors in till stan och Skulle låsa upp min mobil men Ikke!! De var ej öppet =( Men men sen stack vi hem och aa va liten stund hoss mig sen åkte vi runt lite grann och sen kollade vi film hemma hos honom! Jag somnade (a) men han väckte mig och jag gick hem =P

Torsdag: Det blir inget Uppsala!! Idag åkte jag till stranden och träffade min älskade Isabel<3<3 Vi solade och badade till Halv FEM!! Sen stack jag hem till mig och hon sig, och sen kom hon till mig igen!! Vi gick en runda och åt lite grann sen stack hon igen för hon skulle på bio, Efter de stack jag till stallet, och Träffade Fors, sen åkte vi hem och då kom min älskade Simon, =D Sen stack Fors hem vid 1 och jag och Simon Umgicks till två då jag somnade på soffan (a) hehe

Idag: Idag händer nog inte så mycket, för hoppningsvis ska jag träffa min älskling och vara på stranden mer än halv dagen =) men jag får se vad som händer!!

Pappa har nu åkt till Lund och ska vara där i 7 veckor ='(

Älskar dig Simon du är den mest underbaraste Pojkvännen i välden!
Isabel utan dig som vän hade jag inte haft de så bra som jag har de!!

ViI & S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback