Lördag, Söndag Morgon

Lördag, Jag vaknade sent eftersom jag la mig klockan 8 på morgonen, Lite bakis efter kvällen/natten, Vi drack endel, så jag tog de lungt, slöade lite hemma, städade lite på mitt rum, Åkte med mammi till Eurostop för att handla, Sen kom Simon och hjälpte mig plocka de sista i mitt rum, =) Tack älsk<3 Sen va jag tvungen att göra mig iordning och vid halv 6, 6 Kom min älskade Isabel, Vi fixade och hade oss och så kom Becca halv 8  till en fin middag härlig middag! Dock blev de lite för mycket dricka då vi senare våldgästade Fors hus!! Förlåt för de Fors, Sen va han med oss resten av kvällen och den slutade riktigt kasst!  =S,


Idag söndag morgon/lunch klockan är 13.35 just nu så vaknade jag med ännu värre huvudvärk än dagen innan och benen värker och jag har rivsår på ryggen Hela jag är ett vrak, Mår illa och skit också, De värsta är ett eftersom gårdagen slutade kasst gör de min baksmälla mycket värre, !!
Aja snart kommer Simon så jag ska duscha och borsta tänderna så han inte dör när han kommer hit, ska även städa väck de sista av gårdagens händelser som utspelade sig i mitt kök framåt tolvsnåret, Kom föresten hem vid halv 4 idag somnade 4 så de blev inte så sent som igår,!


Sommarlov = Fjasko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback