Lördag och Idag söndag!

Lördag: Jag hade utsläppet idag med hästarna, Men de regnade så de blev ingen riding, jag gjorde lilla Zorina fin ist! Sen stack jag hem och va med min Pojkvän, Vi kollade film, sen stack vi och handlade mat som jag sedan lagade till, På matsedeln denna kväll stod de Rygg biff i nöt, Potatis chips i ugn och Rödvins sås & Bearneise sås(vet ej hur de stavas) Och sallad! Mums!! Sen bara mös vi!! Hade en underbar dag!

Söndag: Jag stack till stallet vid halv 11 =) Skulle släppa ut docka och rida Zorina!! Så jag gjorde de och Zorina va hur go som hällst att rida idag!! Fyfan va jag älskar den hästen!!
Sen träffade jag Simon ...... =(



Idag är de 1 år sedan Viktor dog,



Pappa har blivit bättre, och jag är den lyckligaste tjejen i världen!!
Pappa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback