Lockar!

Nytt hår idag! Är lockig nu =) Hihi Aja tar en sak i taget, Igår stack jag till stan med Marika va inte de bästa som hänt denna sommaren men de duger =D Altlid lika trevligt åh spendera lite tid med Henne<3 vi som i min mammas killes lägenhet (Lasses) Och vaknade tidigt, Klockan tio över tio kom jag hem från stan idag och klockan kvart över 11 va jag hos frissan, jag var där till halv två och kom hem lockig!! Hihi Snart kommer papi hit =) och han ska vara här heeela helgen, även följa med upp till Munkagård på söndag! ÅHHHH Fredag, Lördag & SÖNDAG så lite tid kvar sen flyttar jag, LÄSKIGT! Idag ska jag bara hänga hemma mår ej så bra i magen =( Men Papi är ju här så jag klarar mig nog, Mins köna pojkvän kommer nog också hit <3<3 Imon har mamma kräfskiva, vilket jag ÄLSKAR!! åhh längtar! HIhi Men men kanske skriver med idag kanske inte får se =) hihi


Lägger in lite bilder på mig =)
Lockar!Lockar!Lockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback