Idag, Hemsk dag, Mysig dag, Allt i ett!

Idag har jag varit med Simon <3 vi har kollar på Arn (Hade inte sätt den så ville se den) och Narnia (Samma där) Båda var faktiskt riktigt bra =) Hihi myspys Vi var också och åt på Blue Thi, MYS!! =) Älskar dig Simon<3Han åkte dock precis hem =( fast klockan är ifs 02.06 (a) Aja jag känner mig gammal, Vi mös lite grann Och fyfan MIN RYGG ÄR DAMP ;D Herre gud, nu kan jag knappt röra mig, Ska nog ta de lungt i fortsättningen, =S


Aja de dåligt, Ja de är ju då att Isabel lämnat Halmstad, Halmstad vårat Halmstad för något skit i USA =(, ;D
Saknar henne<3

Vi Äger!
Saknad
saknad


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=783 - Det funkar!

2008-08-07 @ 02:33:05
URL: http://samdra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag gillar inte färgen på min bruna skinnjacka tycker den är för ljus, hade varit okej med en mörkbrun också men helst svart (= Det finns ju nästan alltid skinnjackor på carlings MQ sen finns det ju billigare varianter på h&m (:

2008-08-08 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback