Söndag !!

Nu är jag konfermerad... YEAH !!
Aja gick upp sju !! och sen åkte till konfan och aa tog foto sen vid 10 gick vi in och körde bårat race men sånger och allt sen åkte vi hem till alla gäster (A) och käkade lite och sååå sen nu snart vid sex ska vi till kyrkan igen ocg ta nattvard och såå =) Göttans..


Jag Fick:
En Fotlänk (av Nina, Kajsa och Jesper)
Ett Halsband (av Farmor)
Örhänge (Hörde till halsbandet av Farmor)
En ljusstake (låg Av Farmor)
Två Höga Ljustakar ( Av Anita, Thomas och Fidde)
En Hjärteskål ( Av Anita, Thomas och Fidde)
Ett Kors (Av Mamma och Pappa)
Tre Höga Ljusstakar (av Egon och Gun)
Film Honey (av Jonathan)
En ros (av Ulla och Arne)


Undra om jag glömt något Humm aja kommer kanske på något då skriver jag till de=D

Nu snackar jag i tele med Simon Bror Orka !! vill ha min SImon !! BAby Åhhh..



ByeBye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback