Skolan (Boring)

klockan är 13.02 och jag börjar skiva =) Simon och jag sitter här och har tråkigt höhö
Vi har SO och jobbar med Pearl Harbor ett arbete på fem jävla sidor... ( har hört att när man går i tredje ring gör man ungefär lika dant fast aa lite annurlunda men aa typ sånt här ) HELT sjukt !! Jävla Pamela !!

Hummf aaa Idag ska jag hem till mig (A) och Simon Till säg .... Han Ska träna fotboll =D
Vi slutat nog snart eller aaa detta är sista lektionen.. GöööööTt!! 

Men Alla Som Fortfarande har några lektioner kvar får ha det sååå fiiiiint (AA)  


Men liksom ändå har man inte rätt(för mycket)Långa skoldagar? Undra hur länge dom gick förr i tiden .... Ska nog ta och kolla upp de .. känns ändå som om jag har gått mer i skolan än jag gjort i hela mitt J*vla liv :-( BlääÄÄää !!


Jag älskar Simon Gustafsson (L) Han Är Bara FööÖÖöör GoooooSig <33


I helgen ska det vara fullt upp .. usch .. På fredag ska vi har konfa middag med typ Familj =S och Lördag sista genrepet då ska allt sitta och konfa avslutning på Söndag !! Konfa Konfa Konfa ... Själv tror jag att ingen tror på gud förens de proppas fulla nu sista dagarna .. haha nej men så ska man inte tänka!! Fy Sabine :-D

Jag tror inte på gud ... Kommer inte göra de sen häller tror jag .. Eller de kan jag inte säga nu ju men jag tror inte de iallafall... Jag tror inte att gud har skapt oss människor och jorden och sånt ... Vi kommer frn APOR så de så !! HaaHaaHaa

Tänk Ändå att Simon går i min klass :-) Och hans pappa är min konfa ledare xD Komiskt...
När jag och Simon blev tsm gick jag redan i konfan .. lite kul faktiskt att jag sen lev tsm med Simon som jag tänk så mycket på...

High Chaparral Öppnade den 17 maj ... Jag var inte där.. Känns inte som att jag vill åka dit om inte simon får åka med :-( Kommer sakna han så mycket då.. men ändå Chaparral och jag jör ju ihop... Jag saknar atta där och aa jag vill vara där.. Men det är ju Simons och min sommar vår första sommar tillsammans .. Det känns som om denna sommaren inte komemr bli som jag vill och det gör mig lite sad ='(... Jag Ska till Chappen i nån vecka och sen ska jag både till danmark och aa resa en massa med pappa och Simon ska Jobba och sen ska han på semester med hans Familj ... Hoppas bara han får följa med mig till både Chaparral och Danmark och allt...
Jag längtar inte riktigt till sommaren ..

Ska Sommaren 2007 Sju Bli Fjasko Eller Bra !? Hur Ska Jag Veta Eller Du? 
Det var ju vår sommar och jag längtar inte ens .... Hoppas den blir bra !!
Hoppas Hoppas ! ! !

Aja Nu Slutar Jag Skriver Hemma Sen Kanske ! ! !


byE byE hA deT götT ! ! ! !

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback