Simon Gustafsson 920614

7november kl 20.45... När Vi Blev Vi!

Simon En Död Ko xD En Snäll Prick =) Lilla Söta Mullvaden Tihi

Det Är Min Simon De !!



Simon Är Världens Bästa Kille =)
Simon Är Världens Sötaste Mullvad =D
Simon Är Världens Goaste =p
Simon Är Världens Finaste Människa :O
Simon Är Den Ända I Världen Som
Är Så Lik En Död Ko ;)
Simon Är Bara Den Bästa !
Simon Har Världens Mjukaste Rumpa :)
Simon Är Världens Segaste Människa :P
Simon Är Simon Och Inte Som Alla Andra
Han Är Den Bästa Som Finns Och Den Jag Gillar (K)
Simon Är Bara Min PussPuss



Simon Är Den Bästa Killen I Hela Världen Han Är Den Som Får Mig Att Vilja Gå Upp På Morgonen Han Är Den Som Gör Mig Värld Ljus !

S = Sötast,Snällast
I = Ilskad Av Mij
M = Mjukis Rumpa
O = OMöjligt Söt
N = Nöt Söt

Det Är Konstigt Att Just Jag Kan Få Något Så Sött På Kroken ( K )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback