Orka Denna Helg !!

Jobbig helg haha får ju inte sova någonting xD


Fredag:
Först skolan såklart och aa ingen komentar HaaHaa !!
På kvällen var det typ avslutnings middag med Konfan .. de höll på till typ..
humm 11 haha sen färgade jag håret och kon inte i säng förens typ ett :-D
(sov hos Simon)

Lördag:
Genrep med konfan .. allt ska sitta nu xD haha från klockan tio till halv två typ ..
ORKA !! Inte sov morgon alltså !! Hihi
Efter konfan stack jag och min fina kille hem till mig och aa dukade lite och sånt till imon =)
jag duschade och aa sen stack vi till stan vi skulle på bio (Pirates of the Carabien 3)
Faktiskt rätt bra för att vara en 3a(som Simon sa ^^) men han hade rätt =D en helt klar 7 av 10 :-)
aa efter de var vi ute med min fina Viktor =D och aa nu är vi hemma hos Simon =)
Har duschat igen (A) och Simon duschar nu ;-) När han är klar ska jag sova =D
Klockan är nu 00:35

Söndag:
Denna dag har ju inte vatt än men aa vi ska konfermera oss ju !!
Skriver mer imon !!


Kram x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback