Lite Olika =D Helg =)

Fredag:
I Dag var skolan heeelt normalt tråkig!! haha
men aa jag och Simon var lite hos farmor och träffade pappa lite.
sen åkte jag till Becca och aa vi skulle till Ekebo så vi fixade oss och åkte =)
Simon stannade hemma och spelade wow hahaha vilken
NÖRD!!
Var riktigt kul på Ekebo denna gången det var ju stordisko =D
Aja Jag åkte till Simon efter och skulle sova där..
Jag Somnade vid typ 2 kanske...

Mamma, Jonathan, Fidde och Lasse åkte till gbg idag med ska vara borta till söndag =)
Jonathan ska springa gbgsvarvet hehe....


Lördag:
Idag sov jag rätt länge hehe och vid tre skulle jag och Simon åkta till Liseberg
med aa fritidsgården =) hehe det har ju kommit en ny karusell Uppsvinget den var jätte kul =D
aa men vafan annars har vi en gjort något =) vi kom hem vid ett och så skulle jag sova hos Simon och jag somnade typ tre :-)


Söndag:
Idag sov jag till ett då kom simons fassa in och skrek och knackade ..Usch!!
aa vid  typ 6 åkte vi till stan och käkade med fassan på Blue Thi =)
Mums!


Måndagen Denna veckan:
6 månader med min fina Simon :-D
Kärlek stavas ; S I M O N

Söt-Sak Simon » Håll Mig Hårt Eller Släpp Mig Helt [- :

 
Min Fina Fina Fina Simon jag älskar dig !!!

Simon Fick Linus Idag Med =) haha Han pratar om han hela tiden :-D


:-) Ha Det Gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback