La Familja

Börjar gilla denna familjen som den är nu :D ----->>>>>

Min Familj:


Leif Olof Cenny Nilsson Holmström.... Cenny

Kenth Willy Jonathan Jansson Holmström.... Jonathan

Sabine Lisa Anna- Linnea Holmströn.... Sabine / Lillan / Jag :P

Syskonen Holmström :D

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -----

Sen:

Mamma Monica Holmström

Pappa Kenth Jansson Holmström

Cennys pappa Leif Nilsson

Mormor Inga- Lisa Holmström

Farmor Anna- Sofia Jansson

Moster Anita Holmström

Faster Rose- Mari Jansson

Morbror Thomas Holmström

och Janette Eriksson Thomas sambo

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -----

Kusinerna:

Pappas sida :

Rasmus Jansson Bästa kusinen <3

Torben Jansson

Renate Jansson tror jag xD

Tobias Jansson tror jag xD

----------------------------------------------------- ----------------------------------------------

Mammas sida :

Björn Johansson

Christian Johansson

Emil Johansson

Fidde Johansson

Jennifer Holmström <3

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback