I skolan igen xD

HaHa nu sitter jag här igen på en SO lektion humm även detta är sista lektionen ...
och aa lika som i måndags Simon ska på träning och jag ska vara själv i det fina vädret...
Simon har blivit lite konstig... Vill så gärna hjälpa han men aa det går inte..
Idag ska jag nog bara vara hemma då jag ska öva en massa på prov .. NO två prov tills imon =S BläääÄÄÄää ! ! !
Imon är det konfa .. Och idag är det premiär på Pirates of the Carabien 3 .. Simon hade lovat att gå med mig .. men aa det fanns inga platser på denn igår som han kom på de.. jag hade ju i och för sig vetat de ett tag .. men aa han började ju med fotboll och han tränar på Onsdagar så jag trodde ju inte att han skulle kunna skippa en träning för mig .. men aa de kunde han ju .. ( sa han igår ) Igår va ju bra att komma med de .. men aja han hade nog glömmt att han lovar ... OVANLIGT ! Bye bye ska göra klart ett arbete nu ...  Skriver kanske senare ....



Ha det ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback