Vissa Vänner är Bättre än andra !

Andreas .. du är verkligen den finaste jag vet .. du finns alltid för en och aa
jag skulle inte vilja mista dig .. hade pussat en kamel för din skull xD (för er som ej vet
HATAR jag kameler)
Du är så jävla speciell och du har verkligen ett hjärta av guld så jävla fin !!!


Du är den bästa vän man kan ha .. och du ska veta jag älskar dig verkligen till max.


Bätter vän kan man inte ha .. Riktigt vänskap kan ej försvinna <3
Me and Andreas



Bästisen Andreas Persson

Kommentarer
Postat av: andreas^^

nwa*tårar i ögat* va gulligt. du är och så den finnaste vänne man kan ha :) du är ett hjärta av diamant :) du finns också där och hjälper till när man behöver hjälp.skulle aldrig mista dig.älskar dig på ett sätt både vänner gör :D

2007-07-06 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback