Simon så Underbar <3

Vart Istan idag =) hehe

Vi gick i lite affärer hittade ett par as snygga byxor .. blev rätt kär kan man säga (A)
fast dom kostade 1400'- blev lite sad :-( Älskar dom byxorna .. Men just då säger min Älskade pojkvän att jag får låna de av honom tills Fassan får pengar nästa månad ... Åhhhh Love Love Love ..
Så på fredag ska jag få dom (A) har lagt undan ett par för säkerhets skull <33
Vi Gick med min älskade vovve också fan den hunden är bäst ...


Viktor Och Simon Ni Är Allt <33



Simon
- för mig finns bara du, du är allt man kan önska sig.
- du är mitt liv, min kärlek och bästa vän '




                                                                                                                                           du är de dyraste i världen,
                                                                                                                                               du är min tro mitt hopp min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback