Saknad Efter En Obeskrivlig Kärlek

Simon När du åker kommer jag att sakna dig mer än du någonsin kommer kunna förstå.
Jag älskar dig så mycket att när vi inte är tillsammans värker de i hela min kropp.
När vi då ses känns det som om jag flyger svävar jag lever på dina andetag.
Du är mitt liv . Du är Mitt allt !
Ingen kan få mitt liv att bli så underbart .
Ingen kan få mitt hjärta att smälta så som de gör när jag ser dig och får vara nära dig !
Inget är så underbart som när jag vaknar upp bredvid dig och få känna din värme i hela mig!
Alla våra studer tillsammans är helt underbara helt fantastiska.
En sekund utan dig är som en evighet. En evighet som man inte kommer ifrån.
Jag kommer sakna dig så jävla mycket att hela min kropp inte orkar med mer.
Jag älskar dig så mycket att det finns inget att leva för om du inte finns bredvid mig.
Du är hela min värld. Hur ska jag kunna andas om du inte är med mig?
Dina lungor får mina att fungera du får mig att leva.
Jag vill alltid leva mitt liv nära dig!
Du är allt jag någonsin drömt om!
Du är Allt!
Du är Min Pojkvän och min bästa vän!
Du är Simon Gustaffson <3
Och Jag Älskar Dig !








Loooove You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback