Rix Fm Kvällen (A)

Skkiiiiit kul =D
haha först var jag med Steffie och hennes kusse Hanna =)
Vi gick runt lite :-) var jätte kul åh träffa henne igen =P

Sen Träffade vi Kenny ( Skit Packad ) (A)
Haha Sen aa Festade jag och Kenny och träffade Bina haha och nu kommer de bästa !!
Jag och Bina Gjorde en Favorit i Repris =p Haha Fast Bina skulle vatt Hanna =( Lite tråkigt men men
Vi sprang runt på stan och frågade folk om dom sätt en rosa kanin (A)haha Skit cooolt =D

haha Sen var Marcus med också Åhhh Marcus du är då fö gooo !!
 Och jag Skämde ut mig inför Freddi hahahaha Förlåt Freddi =)

Idag har jag Solat (A) och tatt de lungt :-P fick faktiskt lite färg haha Jippe ^^
Annars hade vi JÄTTE middag här idag =) Med Alla Människor =D

De var så lite som :
Janette, Thomas, Jennifer, Carro, Evve, Jimmy, Jonathan, Fidde, Cenny, Angelika, Mormor, Knut
haha aa de var alla =D

Vi åt Grillat kött med Potatis sås och sånt gott =)

Mysigt ;-)


En sak är Säker Simon är verkligen den bästa !!
Simon hoppas allt löser sig .
Du är mitt liv och mitt allt !
Simon jag saknar dig lika mycket som jag älskar dig <3
De är df de gör så jävla ont !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback