Nu är han inte här hos mig längre :'(

Nu har Simon åkt på den dumma semestern och faaan jaa jag vet inte vad jag ska säga eller göra..
Simon du ska veta de är jävligt tomt utan dig !
Men jag ska vara stark för din skull !
Har bokat upp mig hela veckan nästan inte fredag och söndag men liksom jag hittar säkert på något.
Imon Onsdag: Ska jag först vara med Andreas <3 och Sen vara med Marcus =)
Torsdag: Vara med Kenny Och Steffie och Kanske Marcus på kvällen (blir nogså)
Lördag: Vara med Marcus Kanske ;-)


Jag kan ju ta ut Vick en runda :-D

Aja Du ska ju ändå ringa mig snart =)

Va lycklig jag är tillsammans med dig och Olycklig Utan dig ..


Åhhh Bejbi kom hem till mig <3 Jag saknar dig så jävla mycket !


Jag älskar dig Simon Gustafsson (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback