Några rader =)

Jag föddes inte för din skull, & tänker inte
leva efter dina regler! tycker du inte om mig
e det ditt problem inte mitt! Snackar du skit
bakom min rygg ska du inte förvänta dig
att jag ska vara ärlig .







De har varit ihop i 2 år, och de var lyckliga
Pojken ville gå på en fest och vägrade att flickan skulle följa med, de började bråkar ..
Sedan sa flickan:"För mej spelar det ingen roll vart du går, bara du aldrig kommer tillbaka igen!"
Sen vände hon sej om och gick.

Nästa morgon kom pojkens bästa kompis till henne och sa:
"Häng med mej.. jag måsste visa dej en sak.."
Flickan följde med till en brygga som va avspärrat
Hon kunde redan anar vad som hade hänt, men hon ville inte tänkar på det..
hon såg ett papper och gick närmare..
På pappter stog det:
Hej min älskade,
jag ville följa din sista önskan ..
för att visar dej hur mkt jag älskar dej!..
Jag kommer aldrig komma tillbaka, men jag kommer alltid
att älskar dej.
Jag hoppas att du fattar nu hur mkt jag älskade dej,
för dej hoppade jag från bryggan, för att följa din sista önskan..
JAG ÄLSKAR DIG

När flickan hade läst färdigtbörjade hon gråtar och sprang hem..
2 månader senare begick flickan självmord, hon kunde bara inte leva med denna tanken, hon skulle aldrig, ALDRIG mer kunna leva lyckligt igen.. <3



tår tår tår tår tår ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback