Lite olika :D

People think that fuck is funny
Some people fuck for money
If you think that fuck is funny
Fuck yourselfe and save the money :)







om en stjärna skulle tändas varge gång som ja tänker på
dej så skulle natten vara lika ljus som dagen..



Love can be hard,
Love can be far.
But love can be near,
and that is when you are here...



Du har en plats i mitt hjärta
En plats fylld med glädje och smärta
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig
Inte ens om någon annan skulle få dig
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma
I mitt hjärta ska jag dig gömma
I ett hörn kommer du alltid att finnas
För du är en människa jag alltid vill minnas
Tro det eller ej
Men jag kommer alltid att älska dig!




Du är min solstråle i alla mörka gränder
det är mot dig jag värmer mina kalla händer
i detta nu är du ljus och klar
jag älskar dig du är så underbar
du betyder så himla mycket för mig
så därför vill jag dela min framtid med dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback