Lilla Fågel

Nu sitter jag här och tråkar igen .. Simon ska upp tidigt och gick precis och la sig..
hum Imon ska han komma till mig vid fyra =) saknar han redan jätte mycket =D
men ska själv snart sova :-D Pontus ligger i min säng och väntar på mig =) Min älskade Kise
klockan är  nu 00.39 snart ska jag nana .. Skriver godnatt då..


Bonus Bonus Bonus Bonus


Fågeln sa till dig: Jag kan dansa för dig!
Du ryckte av benen av fågeln, stirrade på den och sa: Dansa då!
Fågeln tittade olyckligt på dig och sa:
Jag kan inte dansa för dig, men jag kan flyga för dig.
Rasande slet du vingarna av fågeln och sa: Flyg då!!
Blödande och sorgset såg fågeln på dig och sa:
Jag kan inte flyga för dig, men jag kan sjunga för dig!
Ännu mer förbittrad kastade du in fågeln i väggen och skrek: Sjung då!!!
Blödande och döende såg den lilla fågeln på dig och viskade:
Jag kan inte sjunga för dig, men jag kan dö för dig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback