Hum Torsdag Tredje dan :/

Igår Va jag med Marcus hela dan hehe Sov där tilloch med =)
aja men det var la kul hehe vi gjorde inte så mycket men ändå =)


Fast Hela tiden så saknar jag Simon <3 Mitt hjärta är inte helt utan dig Bejbi ..
Du Är För J*vla Fin (L) Hela mitt liv kretsar runt dig !!
Du är min sol på dan och mina måne på natten du är den mitt hjärta slår för!
Min S I M O N <33
Sabine & Simon 4-Ever ----->(`v´) Mitt Hjärta Till Dig (L)




Idag ska jag vara med Kenny & Steffie På Rix Fm =D Fun Fun !
Kommer nog bli as kul =P Har Inte Träffat Dom På Skit Länge ;-)




Jag Passar Linus ( Simon Ökenmus ) Och Han äter inte =O
Asså han äter hela tiden normalt vis =S Jävla !! Han kan inte dööööö ='(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback