God natt Simon Baby !

Ska Sova Nu Eller Försöka !
Simon Jag Älskar Dig Och Saknar Dig Sä Jävla Mycket !!
Nu Ligger du nog i en säng och sover så sött.
Men jag vill ha dig här nu !!
Jag vill känna din kropp när jag somnar veta att du finns där..
Åhh Jag saknar dina jävla snarkningar !!
Snälla kom hit !!
Jag vill inte somna själv :-(
Vill Somna Med dig för det är dig jag älskar !!
Åhhh Baby I Love You !! Åhh Jag Älskar dig så enormt mycket !!


Aja Vad jag än önskar kan jag inte får hit dig..
de är bara att innse att du är långt borta nu och mår inte ett dugg dåligt över att vara ifrån mig,
Med tanke på att du sover strör du dig inte på de..
Älskling om du bara kunde sakna mig som jag saknar dig .. då skulle du förstå !!


Jag pratar för tomma öron..
Ingen Simon kan läsa detta nu eller ens se att jag skrivit .. Om två veckor får han sin dator igen för då är han hemma då kan han läsa. Men då kan jag träffa han också..


Vf skriver jag detta Simon kan liksom ändå inte se de .. De är som om jag hoppas att jag ska vakna upp av att han ligger bredvid mig .. Men nu får jag sluta detta är ju patetiskt man kan inte få något som är omöjligt att få .


Jag ska sluta nu .. Men jag vill så gärna att Simon ska vara hos mig !


Sweet Dreams Bejbi Du är Värdefull !!
Jag Älskar Dig(L)


Jag väljer inte mina vänner efter utseendet, men mina råkar vara dom vackraste !!


Klockan Är Så Mycket Som 03.58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback