Gäääsp !

Idag har jag varit istan och köpt ett par byxor =D
Tack Simon jag älskar dig det vet du va ?

Du är mitt liv och framför allt den jag litar på och vill leva med =) du är också den jag söker mig till om jag mår dåligt eller bara vill prata . Du är hela tiden så snäll och du bryr dig verkligen  om mig !
Du har en alldeles egen liten plats i mitt hjärta :-)
Den är kanske inte särskilt stor men de som finns på den platsen betyder oerhört mycket för mig :-P
Du är en fin vän och en underbar Pojkvän !


                                                                                                   Jag Älskar dig Simon Gustafsson



Vi 4-ever <3







Fest var det ikväll också :-)
Hos Issa hehe rätt kul Thea ver nere också =)





Nu är klockan 01.52 och jag ska sova.
Pusssss











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback